Logo

Literatura poznání

Zbavte se stresu pomocí všímavosti

Zbavte se stresu pomocí všímavosti

Program na osm týdnů

Lehrhauptová Linda, Meibertová Petra

Zvyšte svoji odolnost a vitalitu! Kapitoly odpovídají osmitýdennímu MBSR programu. Pomáhá s vyhořením, chronickými onemocněními, bolestí, civilizačním stresem. Obsahuje každodenní praxe, meditace vsedě, meditace v chůzi, procházení těla (body-scan). Plná pozornost slouží jako nástroj uzdravení a zmírnění následků stresu. Více >

Tištěná kniha 254 Kč 299 Kč - 15 %
Ikona dárku
Kupte si knihu a získejte dárek - knížku ve stejné hodnotě od nás dostanete zdarma!
O knize RecenzeNovinkaČlánek Další informace

O knize

Praxe všímavosti nám pomáhá čelit životním výzvám s laskavostí a jasností. Díky tomu, že nakolik to jen dokážeme plně prožíváme přítomný okamžik, posilujeme naši schopnost zaujímat vůči obtížím méně posuzující postoj, a tak zalévat semínka moudrosti v našem nitru a otevírat své srdce vůči životu. Tato kniha nabízí důkladný ponor do osmitýdenní kurzu snižování stresu pomocí všímavosti (MBSR, Mindfulness-Based Stress Reduction), který vytvořil Dr. Jon Kabat-Zinn. Její součástí jsou jasné instrukce k hlavním cvičením kurzu MBSR – meditaci vsedě, meditaci v chůzi, meditaci při jídle, józe, procházení těla a neformálním, každodenním praxím. Prokázalo se, že MBSR pomáhá zmírňovat symptomy spojené s chronickým onemocněním, bolestí, vyhořením, rakovinou a dalšími příčinami stresu.

Chcete novinky z Alferie?

No spam guarantee.

Recenze

RECENZE MSBR: ZBAVTE SE STRESU POMOCÍ VŠÍMAVOSTI Autorky jsou zkušené učitelky všímavosti, které nás s německou důkladností uvádějí do praxe všímavosti a popisují krok za krokem nejznámější a nejstarší osmitýdenní mindfulness program MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction) vytvořený Jonem Kabat-Zinnem. V češtině již před několika lety vyšla klasická Kabat-Zinnova kniha Život samá pohroma, která také popisuje program... Více informací


„Jsem moc rád, že vyšla tato kniha. Slouží jako velmi nápomocná brána k MBSR, mindfulness a vlastnímu životu. Čtenářům pomůže lépe se vypořádat se stresem, bolestí, nemocemi a lidskou zkušeností jako takovou.“
 
Jon KABAT-ZINN, zakladatel MBSR a autor knihy Život samá pohroma

"Bez debat zatím nejhutněší a informacemi nejnabitější přiblížení MBSR, tahle kniha shrnuje zkušenosti nasbírané oběma lektorkami přes deítky let."

Christopher GERMER, PhD, spoluzakladatel Centra pro vědomou sebelaskavost a autor knihy Vědomá cesta k sebelaskavosti

"Napsáno krásně přístupným způsobem, kniha se stane živým společníkem na vaší cestě." 
Mark WILLIAMS, emeritní profesor klinické psychologie na Univerzitě v Oxfordu a spoluautor knihy Vědomá cesta z deprese


Novinka

Jak snížit stres? Zvyšte svoji odolnost a vitalitu! Kapitoly odpovídají osmitýdennímu MBSR programu. Pomáhá s vyhořením, chronickými onemocněními, bolestí, civilizačním stresem. Obsahuje každodenní praxe, meditace vsedě, meditace v chůzi, procházení těla (body-scan). Plná pozornost slouží jako nástroj uzdravení a zmírnění následků stresu. Co je snižování stresu pomocí všímavosti (MBSR)? Praxe všímavosti nám pomáhá čelit životním výzvám s laskavostí... Více informací


Článek

RECENZE MSBR: ZBAVTE SE STRESU POMOCÍ VŠÍMAVOSTI Autorky jsou zkušené učitelky všímavosti, které nás s německou důkladností uvádějí do praxe všímavosti a popisují krok za krokem nejznámější a nejstarší osmitýdenní mindfulness program MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction) vytvořený Jonem Kabat-Zinnem. V češtině již před několika lety vyšla klasická Kabat-Zinnova kniha Život samá pohroma, která také popisuje program... Více informací


Poslechněte si podcast Jóga z gauče O józe a mindfulness, kde je hostem Tereza Hausmanová. Dozvíte se, co spojuje jógu a mindfulness, vyzkoušíte si také základní mindfulness techniku a uslyšíte doporučení na dobré zdroje, pokud vás toto téma zaujme. A my věříme, že ano, obzvláště v současné komplikované a hektické době. Buď na Spotify: https://open.spotify.com/episode/1KG87heVA9r4UDatFzynJ3... Více informací


Jak snížit stres? Zvyšte svoji odolnost a vitalitu! Kapitoly odpovídají osmitýdennímu MBSR programu. Pomáhá s vyhořením, chronickými onemocněními, bolestí, civilizačním stresem. Obsahuje každodenní praxe, meditace vsedě, meditace v chůzi, procházení těla (body-scan). Plná pozornost slouží jako nástroj uzdravení a zmírnění následků stresu. Co je snižování stresu pomocí všímavosti (MBSR)? Praxe všímavosti nám pomáhá čelit životním výzvám s laskavostí... Více informací

Další informace

Tištěná kniha

Formát / stran: 144×207, 200 stran
Datum vydání: 14. 2. 2020
ISBN: 978-80-247-2121-7

Novinky