Logo

Literatura poznání

Zbavte se stresu pomocí všímavosti

Zbavte se stresu pomocí všímavosti

Program na osm týdnů

Lehrhauptová Linda, Meibertová Petra

Zvyšte svoji odolnost a vitalitu! Kapitoly odpovídají osmitýdennímu MBSR programu. Pomáhá s vyhořením, chronickými onemocněními, bolestí, civilizačním stresem. Obsahuje každodenní praxe, meditace vsedě, meditace v chůzi, procházení těla (body-scan). Plná pozornost slouží jako nástroj uzdravení a zmírnění následků stresu. Více >

Tištěná kniha 299 Kč
Ikona dárku
Kupte si knihu a získejte dárek - knížku ve stejné hodnotě od nás dostanete zdarma!
O knize RecenzeNovinkaČlánek Další informace

O knize

Praxe všímavosti nám pomáhá čelit životním výzvám s laskavostí a jasností. Díky tomu, že nakolik to jen dokážeme plně prožíváme přítomný okamžik, posilujeme naši schopnost zaujímat vůči obtížím méně posuzující postoj, a tak zalévat semínka moudrosti v našem nitru a otevírat své srdce vůči životu. Tato kniha nabízí důkladný ponor do osmitýdenní kurzu snižování stresu pomocí všímavosti (MBSR, Mindfulness-Based Stress Reduction), který vytvořil Dr. Jon Kabat-Zinn. Její součástí jsou jasné instrukce k hlavním cvičením kurzu MBSR – meditaci vsedě, meditaci v chůzi, meditaci při jídle, józe, procházení těla a neformálním, každodenním praxím. Prokázalo se, že MBSR pomáhá zmírňovat symptomy spojené s chronickým onemocněním, bolestí, vyhořením, rakovinou a dalšími příčinami stresu.

Chcete novinky z Alferie?

No spam guarantee.

Novinka

Jak snížit stres? Zvyšte svoji odolnost a vitalitu! Kapitoly odpovídají osmitýdennímu MBSR programu. Pomáhá s vyhořením, chronickými onemocněními, bolestí, civilizačním stresem. Obsahuje každodenní praxe, meditace vsedě, meditace v chůzi, procházení těla (body-scan). Plná pozornost slouží jako nástroj uzdravení a zmírnění následků stresu. Co je snižování stresu pomocí všímavosti (MBSR)? Praxe všímavosti nám pomáhá čelit životním výzvám s laskavostí... Více informací


Článek

Jak snížit stres? Zvyšte svoji odolnost a vitalitu! Kapitoly odpovídají osmitýdennímu MBSR programu. Pomáhá s vyhořením, chronickými onemocněními, bolestí, civilizačním stresem. Obsahuje každodenní praxe, meditace vsedě, meditace v chůzi, procházení těla (body-scan). Plná pozornost slouží jako nástroj uzdravení a zmírnění následků stresu. Co je snižování stresu pomocí všímavosti (MBSR)? Praxe všímavosti nám pomáhá čelit životním výzvám s laskavostí... Více informací

Další informace

Tištěná kniha

Formát / stran: 144×207, 200 stran
Datum vydání: 14. 2. 2020
ISBN: 978-80-247-2121-7

Novinky